ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΒΑΚ

Θα ήθελα να κάνω και εγώ με την σειρά μου κάποιες προτάσεις. Ίσως κάποιες να μην αφορούν στο ΣΒΑΚ αλλά ίσως να φανούν χρήσιμες.
Θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια εφαρμογή (UP) στην οποία μπορούν να μπουν: όλα τα παρκινγκ της Παροικίας δωρεάν και επί πληρωμή, τα ενδιαφέροντα σημεία της Παροικίας καθώς και κάποιες πεζοπορίες (διαδρομές) στον παραδοσιακό οικισμό, που θα ξεναγούν ταυτόχρονα τον επισκέπτη. Για το μέλλον υπάρχουν πολλές προτάσεις που μπορούν να προστεθούν σε μια τέτοια εφαρμογή, ακόμα και με οικονομικό αντάλλαγμα. Σε πολλά σημεία της πόλης, στα παρκινγκ και στα καταστήματα μπορεί να υπάρχει ένα QR code που θα οδηγεί στο κατέβασμα της εφαρμογής.
Τα ταξί θα μπορούσαν να πάνε στον δρόμο απέναντι από την Alpha Bank και στην συνέχεια κατά μήκος του αλσυλλίου τα λεωφορεία. Για να γίνει αυτό θα μπορούσε ο δρόμος να πάρει ακόμα 2 μέτρα από το αλσύλλιο, η στροφή στην Όαση να ισιώσει καθώς και το υπόλοιπο κομμάτι στο πάρκο, για να ευθυγραμμιστεί ο δρόμος της εξόδου από το λιμάνι. Με αυτόν τον τρόπο θα εξωραϊστεί ο χώρος από το σημείο στάθμευσης των ταξί μέχρι και το ΚΤΕΛ και θα μπορεί πιο εύκολα να δοθεί σε ήπια κυκλοφορία καθώς και να παραχωρηθεί λωρίδα για ποδήλατα και πεζούς για την περίπτωση που δεν θα πεζοδρομηθεί η παραλιακή.
Για τον παραλιακό δρόμο, είμαι υπέρ του να γίνει πεζόδρομος όλο τον χρόνο. Κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει να μας οδηγεί η μικροπολιτική σε ζωτικές αποφάσεις για την πόλη μας. Δεν είμαι βέβαιος αν έχει γίνει από όλους κατανοητό το ότι η παραλιακή της Παροικίας είναι το διαμάντι της Πάρου και πρέπει να αξιοποιηθεί . Είναι η περιοχή με το καλύτερο ηλιοβασίλεμα στην Πάρο και έχει καταντήσει ένα απέραντο ανεξέλεγκτο παρκινγκ, στο οποίο όποιος θέλει παρκάρει δωρεάν και μπορεί στις 9 το βράδυ να κόψει την κυκλοφορία των πεζών, γιατί αυτήν την ώρα π.χ. θέλει να πάρει το αυτοκίνητο του να πάει την βόλτα του. Και φυσικά δεν υπάρχουν κυρώσεις ούτε αστυνόμευση. Ακούγεται ότι οι μελετητές μας προτείνουν να γίνουμε Ελβετοί πολίτες για να δώσουμε το καλό παράδειγμα στους παραβάτες. Ξεχνάνε όμως ότι, αν την παραλιακή την διαχειρίζονταν Ελβετοί, οι κλίσεις θα έπεφταν βροχή και ο γερανός της τροχαίας θα είχε μόνιμη στάση στην παραλιακή.
Τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα θα μπορούσαν να νοικιάσουν ένα χώρο και να βάζουν τα αυτοκίνητα εκτός Παροικίας. Μπορεί να υπάρχει μια κεντρική διαχείριση για όλα τα γραφεία και να στέλνουν τους πελάτες με κοινά minibus τα οποία θα παίρνουν τους πελάτες κατευθείαν από το λιμάνι χωρίς να επισκέπτονται τα γραφεία και να τους παραδίδουν τα αυτοκίνητα στο παρκινγκ. Το αντίστροφο θα γίνεται και στην παράδοση (μόνο σε τριτοκοσμικά μέρη και εδώ γίνεται και ανεχόμαστε αυτό το μπάχαλο γιατί βολεύει μερικά γραφεία καμικάζι).
Δεν θέλω να αναφερθώ προς το παρόν για την συλλογή των σκουπιδιών, που πολλές φορές είναι πιο πολλά τα σκουπίδια γύρω από τους κάδους ακόμα και αν αυτοί είναι άδειοι.
Εκείνο όμως που ενοχλεί περισσότερο και δηλώνει έναν Δήμο αδύναμο να προασπίσει τα συμφέροντα των δημοτών του είναι οι ταμπέλες των καταστημάτων, όχι μόνο αυτές που είναι στο κτίριο του κάθε καταστήματος, αλλά και όλες οι άλλες που έχουν σκορπίσει μέσα στα χωράφια οι διάφοροι επαγγελματίες καθώς και σε διάφορα σημεία της πόλης διαφημίζοντας όχι μόνο την ύπαρξη τους αλλά και τα προϊόντα που πωλούν. Επισημαίνεται ακόμη, ότι, όποιος επαγγελματίας θέλει κολλάει όποια αφίσα θέλει οπουδήποτε για να διαφημίσει (αθέμιτα?) το καταστημά του, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν επιβαρύνοντας επιπλέον τον Δήμο με έξοδα αποψίλωσης. Αν και υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο που καλύπτει τον Δήμο να παρέμβει δεν φαίνεται να υπάρχει διάθεση παρέμβασης. Στην Σαντορίνη ο Δήμος έβγαλε 2 συνεργεία πριν 2 χρόνια στους δρόμους και τις ξήλωσαν άλλες σε ένα πρωί χωρίς διαμαρτυρίες από τους κατοίκους. Ο δικός μας Δήμος μάλλον ενδιαφέρεται μόνο πως θα εισπράξει …. χωρίς ανταπόδοση.
Με εκτίμηση.
Κυριαζάνος Ιωάννης.

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *