ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΝΕΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΤΕΛ

ΚΟΙΝΟ ΟΡΑΜΑ ΣΒΑΚ

ΠΑΡΟΙΚΙΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ -ΦΙΛΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΖΟ

Θα ηθελα και εγώ σαν κάτοικος του ωραίου μας νησιού να καταθέσω τις απόψεις μου.
Το νησι της Παρου εχει χαρακτηρισθεί στο συνολο του ως ΄΄΄ΤΟΠΟΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ
που χρήζει Κρατικής Προστασίας ,σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση Α/Φ20/55013/4821/24.11.1975 (ΦΕΚ 1455/Β9/13.09.1975).
Η κεντρική πλατεία του Αγ. Νικολάου με το γραφικο παραδοσιακο της εκκλησάκι θα έπρεπε να αναβαθμιστει, να αναπλαστεί .!!!
Αποτελει σημαντικο κομμάτι του τοπίου- αρρυκτα συνδεδεμένο με τον ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗΣ..Ένα ΜΝΗΜΕΙΟ Απαράμιλλης Αξιας και Ομορφιάς. Ένα ΜΝΗΜΕΙΟ που ο σεβάστηκαν οι Αιωνες.Ένα ΜΝΗΜΕΙΟ που το επισκέπτονται χιλιάδες προσκυνητές για να το θαυμάσουν και να το προσκυνήσουν. Σύμφωνα με το άρθρο 24 του Συντάγματος τα Μνημεία ,οι Παραδοσιακές περιοχές και τα Παραδοσιακά Στοιχεία Προστατεύονται από το Κράτος.
Αποτελει σημαντικο κομμάτι του τοπίου- αρρυκτα συνδεδεμένο με τον ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗΣ..Ένα ΜΝΗΜΕΙΟ Απαράμιλλης Αξιας και Ομορφιάς. Ένα ΜΝΗΜΕΙΟ που ο σεβάστηκαν οι Αιωνες.Ένα ΜΝΗΜΕΙΟ που το επισκέπτονται χιλιάδες προσκυνητές για να το θαυμάσουν και να το προσκυνήσουν. Σύμφωνα με το άρθρο 24 του Συντάγματος τα Μνημεία ,οι Παραδοσιακές περιοχές και τα Παραδοσιακά Στοιχεία Προστατεύονται από το Κράτος.
Συνεπώς της αρμόζει η καλύτερη αντιμετώπιση της γιατί ,όχι μόνο αποτελεί τοποσημο για το νησί μας αλλά είναι η πρώτη και η τελευταία εικόνα του νησιού.
Με την μεταφορά του ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΩΝ ΚΤΕΛ ,την διχοτόμηση του Πάρκου του Αγ. Νικολάου αλλοιώνεται η παραδοσιακή του μορφή με επεμβατική κακοποίηση ,με υποβάθμιση του χώρου, με περιβαλλοντική καταστροφή μη επιστρεψιμη.
Η προστασία του περιβάλλοντος εχει καθοριστική σημασία για την ποιότητα ζωής των πολιτων .
(Νομος 1650/86 ) Άρθρο 4 , 4.1 , 4.4 , 4.5.
Ολοι πρέπει να συμβάλλουμε στο να παραμείνει αλώβητη η εικόνα του παραδοσιακού μας οικισμού και να διατηρηθεί το κυκλαδίτικο του χρώμα .Επίσης θα πρέπει να κοιτάμε μακροπρόθεσμα για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις ,ηχορύπανση, καταστάσεις που έρχονται σε αντίθεση με τους Στοχους και τις Παραμέτρους του ΣΒΑΚ .
Κατά την γνώμη μου η μεταφορά των Κτελ στον χώρο του Πάρκου δεν λύνει το πρόβλημα ούτε είναι η βασική αιτια της κυκλοφοριακης συμφόρησης σε περίοδο αιχμής τους καλοκαιρινούς τρεις μήνες.
Αντιθέτως ο νέος προτεινόμενος χωρος για την εγκατάσταση του Νέου Σταθμού των ΚΤΕΛ θα προκαλέσει κατά πάσαν πιθανότητα μεγαλύτερη κυκλοφοριακη συμφόρηση κατά την αναχώρηση των λεωφορειον διότι θα επιφέρουν αποκλεισμο στα διερχόμενα από το λιμάνι οχήματα μέσω της οδού Παναγίας Εκατονταπυλιανής.
Έπειτα δεν πρέπει να αγνοήσουμε την ταλαιπωρία των πεζών οι οποίοι εξερχόμενοι από το πλοιο σέρνοντας τις βαλίτσες τους, αναζητώντας τα ΚΤΕΛ προκειμένου να μεταβούν στον προορισμο τους , θα ανακάμπτουν την κυκλοφορία των οχημάτων προκαλώντας τον εκνευρισμο των οδηγων .σε αυτο το κομβικο σημειο.

Αντιθέτως τα ΚΤΕΛ στο σημείο που βρίσκονται σήμερα ,εξυπηρετούν τους επιβάτες καθώς εξερχόμενοι του πλοίου μπορούν ανετα να επιβιβασθούν στα λεωφορεία προκειμένου να μεταβούν στον προορισμο τους. Όπως ισχύει και στα γύρω νησιά εξίσου αγαπητοί προορισμοι Μύκονος ,Νάξος οπου οι σταθμοί είναι ενός λιμενικής ζώνης .

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *